1-38 z 38 Výsledky

Práce administrativě Brno-město (okres)

  • 1.
    Premium
    Odborní asistenti v administrativě
    Brno | 12000 Kč

    Požadované dovednosti: * vyšší odborné vzdělání (minimálně) - vystudovaný obor - ekonomie, matematika, demografie, sociologie nebo politologie * znalost anglického jazyka * znalost práce na PC * zájem o futorologii - výhodou Zájemci zasílejte své životopisy na e-mailovou...

    Společnost: Ing. Bernard Zich

    Před 28 dny: retel.cz Uložit

  • 2.
    Silver
    Odborní asistenti v administrativě
    Brno | 12000 - 15000 Kč

    Kontaktovat vždy nejdříve E.Zajícovou Požadujeme znalost AJ na úrovni rodilého mluvčího, k překladům a korekcím AJ textů, komunikaci se zahraničními klienty, ústní i písemnou formou pružná pracovní doba, středoškolské vzdělání Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou...

    Společnost: EUROKLIQ s.r.o.

    Před 6 dny: pracovniprilezitost.cz Uložit

  • 3.
    Silver
    Odborní asistenti v administrativě
    Brno | Nenastaveno

    358011--Požadované dovednosti: Požadujeme znalost ukrajinského nebo ruského jazyka, znalost anglického jazyka, znalost práce na PC. Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 10,00 až 12,00 hodinou na kontaktní adresu Křižíkova 70, 612 00 Brno po telefonické domluvě...

    Společnost: SALDOR s.r.o.

    Před 13 dny: prace-brigady.cz Uložit

  • 4.
    Silver
    Odborní asistenti v administrativě
    Brno | Nenastaveno

    Požadované dovednosti: Znalost jazyků - filipínština, angličtina, španělština, malajština, práce na PC. 3 roky praxe překlady a tlumočení. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

    Společnost: DXN INTERNATIONAL CZ s.r.o.

    Před 13 dny: pracovniprilezitost.cz Uložit

  • 5.
    Silver
    Odborní asistenti v administrativě Asistentka vedení společnosti a PR
    Brno | Nenastaveno

    Náplň práce Zpracování agenty jednatelů Podpora oddělen prodeje a business development včetně reportování v této oblasti Zajišťování firemních akcí a odpovídající propagace společnosti Zpracování firemních prezentací Odpovědnost za oblast PR a komunikace s médii...

    Společnost: Bilfinger Babcock CZ s.r.o.

    Před 13 dny: pracovniprilezitost.cz Uložit

  • 6.
    Silver
    Odborní asistenti v administrativě - ASISTENT/KA manažera nákupu
    Brno | Nenastaveno

    Požadované dovednosti: hledáme pracovnici na pozici asistent/ka manažera nákupu se znalostí německého jazyka na plný pracovní úvazek. Požadujeme pokročilou znalost německého jazyka slovem i písmem, řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, pečlivost, vytrvalost, loajalitu...

    Před 13 dny: pracovniprilezitost.cz Uložit

  • 7.
    Odborní asistenti v administrativě asistent/ka
    Brno | Nenastaveno

    Komunikativnost, soběstačnost, slušné vystupování. Administrativní úkony s podporou vedení společnosti. Komunikace se zaměstnanci, spolupráce s účetní, vyhledávání nových zaměstnanců, pohovory. Vedení kanceláře. Zájemci zasílejte životopis s fotografií na uvedený e...

    Společnost: GADO s.r.o.

    Před 13 dny: jobsboard.cz [+1] jobsboard.cz, prace-rychle.cz Uložit

  • 8.
    Silver
    Odborní asistenti v administrativě
    Brno | Nenastaveno

    Náplň práce Zpracování agenty jednatelů Podpora oddělen prodeje a business development včetně reportování v této oblasti Zajišťování firemních akcí a odpovídající propagace společnosti Zpracování firemních prezentací Odpovědnost za oblast PR a komunikace s médii Spolupráce...

    Společnost: Bilfinger Babcock CZ s.r.o.

    Před 17 dny: atraktivni-prace.cz Uložit

  • 9.
    Odborní asistenti v administrativě Značka: 8136780787 zpět na výpis inzerátů
    Brno | Nenastaveno

    Požadované dovednosti: * vyšší odborné vzdělání (minimálně) - vystudovaný obor - ekonomie, matematika, demografie, sociologie nebo politologie * znalost anglického jazyka * znalost práce na PC * zájem o futorologii - výhodou Zájemci zasílejte své životopisy na e-mailovou...

    Před 12 dny: jobsik.cz Uložit

  • 10.
    Odborní asistenti v administrativě - asistent/ka obchodního ředitele
    Brno | Nenastaveno

    Požadované dovednosti SŠ vzdělání v oboru elektro slaboproud, znalost AJ, znalost NJ výhodou, praxe v oboru elektro slaboproud nutná, řidičský průkaz skupiny B, ochota, vstřícnost, příjemné vystupování, komunikativní a empatický, bezúhonnost. Požadovaná praxe: nutnost...

    Před 19 dny: jobsboard.cz [+1] jobsboard.cz, prace-rychle.cz Uložit

  • 11.
    Odborní asistenti v administrativě Značka: 8120330751 zpět na výpis inzerátů
    Brno | Nenastaveno

    Kontaktovat vždy nejdříve E.Zajícovou Požadujeme znalost AJ na úrovni rodilého mluvčího, k překladům a korekcím AJ textů, komunikaci se zahraničními klienty, ústní i písemnou formou pružná pracovní doba, středoškolské vzdělání Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou...

    Před 14 dny: jobsik.cz Uložit

  • 12.
    Odborní asistenti v administrativě - asistent/ka - realitní makléř/ka
    Brno | 6000 - 12000 Kč

    Znalost práce na PC, ŘP sk.B, obchodní znalosti - výhodou, komunikační schopnosti životopisy zasílat na e-mail:

    Společnost: PARA REAL s.r.o.

    Před 23 dny: prace-rychle.cz Uložit

  • 13.
    Silver
    Odborní asistenti v administrativě Asistent/ka ředitele - odborný referent v oblasti tepla a vytápění...
    Brno | Nenastaveno

    Požadujeme: Velmi dobrou uživatelskou znalost PC a kancelářských programů (MS Word, EXCEL,...), SŠ vzdělání s maturitou, odbornou praxi minimálně 3 roky, bezúhonnost, komunikativnost, flexibilitu, samostatnost, ŘP sk. B. Společnost zabývající se výrobou tepla hledá pracovníka...

    Společnost: Alfa - COM s.r.o.

    Před 13 dny: pracovniprilezitost.cz Uložit

  • 14.
    Ostatní odborní pracovníci v administrativě / manažer projektů Značka: 8140980790 zpět na výpis inzerátů ...
    Brno | Nenastaveno

    Požadované dovednosti Samostatná práce s programy Adobe Captivate, HTML, PHP, CSS, RightNow, MS office a Sharepoint, schopnost dokonalé prezentace a psaní technických textů. Znalost produktů společnosti Monster. Veškeré práce s programy , texty a prezentace jsou vedeny ...

    Před 12 dny: jobsik.cz Uložit

  • 15.
    Premium
    Ostatní odborní pracovníci v administrativě / manažer projektů
    Brno | Nenastaveno

    Požadované dovednosti Samostatná práce s programy Adobe Captivate, HTML, PHP, CSS, RightNow, MS office a Sharepoint, schopnost dokonalé prezentace a psaní technických textů. Znalost produktů společnosti Monster. Veškeré práce s programy , texty a prezentace jsou vedeny ...

    Společnost: Monster Worldwide CZ s.r.o. - Emilio Bayona

    Před 30 dny: retel.cz Uložit

  • 16.
    Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Ostatní odborní pracovníci v administrativě...
    Brno | 45000 Kč

    Požadované dovednosti Samostatná práce s programy Adobe Captivate, HTML, PHP, CSS, RightNow, MS office a Sharepoint, schopnost dokonalé prezentace a psaní technických textů. Znalost produktů společnosti Monster. Veškeré práce s programy , texty a prezentace jsou vedeny ...

    Před 30 dny: prace-rychle.cz Uložit

  • 17.
    Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace - Ostatní odborní pracovníci v administrativě...
    Brno | Nenastaveno

    Brno, Monster Worldwide CZ s.r.o. Požadované dovednosti Samostatná práce s programy Adobe Captivate, HTML, PHP, CSS, RightNow, MS office a Sharepoint, schopnost dokonalé prezentace a psaní technických textů. Znalost produktů společnosti Monster. Veškeré práce s programy...

    Před 29 dny: jobsboard.cz Uložit

  • 18.
    Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace - tajemník/tajemnice
    Brno | 20800 - 26800 Kč

    Náplň práce: řízení hospodaření a vnitřní správy fakulty, hospodaření s prostředky fakulty v souladu se zákonnými a podzákonnými předpisy, správa majetku a péče o jeho reprodukci, řízení činnosti vybraných oddělení děkanátu fakulty s výjimkou pracovišť řízených přímo děkanem...

    Společnost: Mendelova univerzita v Brně

    Před 36 dny: prace-rychle.cz Uložit

  • 19.
    Odborní asistenti v administrativě - úředník/ce - referent/ka pozemních staveb
    Brno | 15400 Kč

    Tajemník Úřadu městské části Brno-Tuřany, v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých dalších zákonů ve znění pozdějších předpisů vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkčního místa úředníka/úřednice: referent pozemních...

    Společnost: Statutární město Brno

    Před 36 dny: prace-rychle.cz Uložit

  • 20.
    Administrativa, Brno - Odborní asistenti v administrativě
    Brno | Nenastaveno

    Kontaktovat vždy nejdříve E.Zajícovou Požadujeme znalost AJ na úrovni rodilého mluvčího, k překladům a korekcím AJ textů, komunikaci se zahraničními klienty, ústní i písemnou formou pružná pracovní doba, středoškolské vzdělání Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou...

    Společnost: EUROKLIQ s.r.o.

    Před 37 dny: tip-prace.cz Uložit

  • 21.
    Odborní asistenti v administrativě - referent/ka Odboru výstavby a územního plánování
    Brno | 15900 Kč

    Tajemník Úřadu městské části města Brna, Brno-Kohoutovice, Bašného 71/36, 623 00 Brno, vy-hlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samospráv-ných celků a o změně některých zákonů (dále jen "zákon"), ve znění pozdějších předpisů, ...

    Společnost: Statutární město Brno

    Před 38 dny: prace-rychle.cz Uložit

  • 23.
    Premium
    BRNO Stavebního technika pro přejímky staveb
    Brno | Nenastaveno

     ...příprava staveb -požadujeme: -SŠ/VŠ stavebního zaměření -praxe v pozemním stavitelství - stavbyvedoucí -praxi ve stavební administrativě -pečlivost ve vedení dokumentace -znalost práce na PC (MS Office) -řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič -schopnost samostatně... 

    Před 12 dny: monster.cz Uložit

  • 24.
    Premium
    asistent/ka
    Brno | Nenastaveno

    Společnost GADO, s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici Odborní asistenti v administrativě - asistent/ka. Jedná se o práci na plný úvazek, jednosměnný provoz. Komunikativnost, soběstačnost, slušné vystupování. Administrativní úkony s podporou vedení společnosti. Komunikace... 

    Před 5 dny: retel.cz Uložit

  • 25.
    Administrativa, Brno - Odborní asistenti v administrativě
    Brno | Nenastaveno

    Požadované dovednosti: Požadujeme znalost ukrajinského nebo ruského jazyka, znalost anglického jazyka, znalost práce na PC. Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 10,00 až 12,00 hodinou na kontaktní adresu Křižíkova 70, 612 00 Brno po telefonické domluvě na tel...

    Společnost: SALDOR s.r.o.

    Před 39 dny: tip-prace.cz Uložit

  • 26.
    Premium
    ASISTENT/KA ŘEDITELE S AJ
    Brno | 35000 Kč

    Hledáte zaměstnání v administrativě u stabilní společnosti? Máte velmi dobré organizační schopnosti? Mluvíte plynule anglicky? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis! Perspektivní mezinárodní společnost hledá novou posilu svého týmu na pozici: ASISTENT/KA ŘEDITELE... 

    Společnost: Monika Eret

    Před 16 dny: retel.cz Uložit

  • 27.
    Premium
    ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
    Brno | 35000 Kč

    Ovládáte plynule anglický jazyk? Chcete uplatnit svou jazykovou vybavenost a hledáte zaměstnání v administrativě u mezinárodní společnosti? Máte dobré organizační a komunikační schopnosti? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis! Stabilní mezinárodní společnost hledá... 

    Před 17 dny: retel.cz Uložit

  • 28.
    Premium
    Odborní asistenti v administrativě
    Brno | 12000 - 16000 Kč

    Požadované dovednosti: - min. SŠ vzdělání - předchozí praxe na pozici asistentka vítána - komunikativní znalost AJ slovem i písmem - komunikativní znalost dalšího světového jazyka vítána - výborné komunikativní schopnosti - příjemný vzhled a vystupování - uživatelská znalost...

    Společnost: LOKO TRANS s.r.o.

    Před 43 dny: retel.cz Uložit

  • 29.
    Premium
    ASISTENTKA ŘEDITELE S AJ
    Brno | 35000 Kč

     ...* Firemní školka * Dotované stravování v areálu společnosti Místo výkonu práce: Středočeský kraj Ostatní Hledáte zaměstnání v administrativě u stabilní společnosti? Máte velmi dobré organizační schopnosti? Mluvíte plynule anglicky? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis... 

    Před 17 dny: retel.cz Uložit

  • 30.
    Administrativní pracovník
    Brno | Nenastaveno

    Odborní asistenti v administrativě Asistentka vedení společnosti a PR. Požadované vzdělání: vysokoškolské. Pružná pracovní doba, úvazek: plný. Mzda min. 20000 kč, mzda max. 28000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Náplň práce, Zpracování agenty jednatelů, Podpora... 

    Před 16 dny: annonce.cz Uložit

  • 31.
    Administrativní pracovník
    Brno | Nenastaveno

    Odborní asistenti v administrativě ASISTENT/KA manažera nákupu. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: zkrácený. Mzda min. 16000 kč, mzda max. 20000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Požadované dovednosti: hledáme pracovnici... 

    Před 20 dny: annonce.cz Uložit

  • 32.
    Data entry s portugalštinou
    Brno | Nenastaveno

     ...PC * Min. SŠ vzdělání * Čistý trestní rejstřík (výpis bude požadován při podpisu smlouvy) * Vítáme předchozí zkušenosti v administrativě - není podmínkou Nabízíme: * Denní využití obou cizích jazyků * Nadstandardní mzdové ohodnocení * Zajímavou pracovní zkušenost... 

    Před 11 dnem: dobraprace.cz Uložit

  • 33.
    Premium
    ASISTENTKA ŘEDITELE S AJ
    Brno | 20000 Kč

    Ovládáte anglický jazyk? Máte zkušenosti s prací na pozici asistentka? Líbilo by se Vám najít zaměstnání v administrativě v mezinárodní společnosti? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis! Stabilní mezinárodní společnost hledá novou posilu svého týmu na pozici: ASISTENTKA... 

    Společnost: Monika Eret

    Před 33 dny: retel.cz Uložit

  • 34.
    Práce vedená z domu, nebo našeho centra v brně.
    Brno | Nenastaveno

     ...spolupráci. Není vhodné jako např. krátkodobá studentská brigáda atp. Nenabízíme: Manuální práci, podomní prodej ani práci v administrativě. Jak nyní postupovat: Nyní klikněte na tlačítko ODPOVĚDĚT NA INZERÁT a my Vás budeme následně nezávazně kontaktovat s... 

    Před 32 dny: pracevcr.cz Uložit

  • 35.
    Premium
    Referent eshopů a prodeje
    Brno | 15000 - 18000 Kč

     ...hotovostní i bezhotovostní transakce na prodejně (hmotná odpovědnost), - podpora marketingu a produktové části eshopů, - výpomoc v administrativě celé společnosti – faktury, recepce, pošta, komunikace s úřady, vedení BOZP+PO, kniha jízd, stravenky zaměstnancům, archivace... 

    Společnost: Mobilie s.r.o.

    Před 41 dnem: retel.cz Uložit

  • 36.
    Obchodní referenti - Referent eshopů a prodeje
    Brno | 15000 - 18000 Kč

     ...hotovostní i bezhotovostní transakce na prodejně (hmotná odpovědnost), - podpora marketingu a produktové části eshopů, - výpomoc v administrativě celé společnosti – faktury, recepce, pošta, komunikace s úřady, vedení BOZP+PO, kniha jízd, stravenky zaměstnancům, archivace... 

    Společnost: Mobilie s.r.o.

    Před 41 dnem: prace-rychle.cz Uložit

  • 37.
    Všeobecní administrativní pracovníci
    Brno | Nenastaveno

    Požadované dovednosti : Výborná znalost PC, psaní všemi prsty, praxe v administrativě výhodou, ideálně znalost AJ, empatie, schopnost zvládat zátěžové situace, kreativnost, samostatné myšlení, schopnost samostatného rozhodování, loajálnost, ochota pracovat i přes čas, pozitivní... 

    Společnost: SPA & FITNESS Institut s.r.o.

    Před 25 dny: jobsboard.cz Uložit

  • 38.
    Odborní asistenti v administrativě - asistent/ka kanceláře generálního ředitele
    Brno | 14000 Kč

    Požadované dovednosti - VŠ nebo SŠ vzdělání - znalost administrativní agendy - praxe v prostředí příspěvkových organizací alespoň v délce 2 let - týmovost, samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti - reprezentativní chování a vystupování - časovou flexibilitu...

    Společnost: MORAVSKÉ ZEMSKÉ MUZEUM

    Před 43 dny: prace-rychle.cz Uložit

Freelance - Práce bez stálého pracovního úvazku, dočasné, vzdálené zaměstnání
Jejda ...Vypadá to, že už dlouho čekáte.
Prosím, klikněte zde aby znovu nahrát data.
joobleStateChecker