1-15 z 39 Výsledky

Práce Administrativě Brno-město

  • 1.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    Společnost Collegas s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici Odborní asistenti v administrativě. Jedná se o práci na plný úvazek, jednosměnný provoz. Administrativa, Znalost práce na PC (Word, Excel, práce s Outlook a PowerPoint), samostatnost, kreativita při řešení pracovních... 

    Společnost: Collegas s.r.o.

    Před 1 dnem: prace-brigady.cz Uložit

  • 2.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    Kontaktovat vždy nejdříve E.Zajícovou Požadujeme znalost AJ na úrovni rodilého mluvčího, k překladům a korekcím AJ textů, komunikaci se zahraničními klienty, ústní i písemnou formou pružná pracovní doba, středoškolské vzdělání Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou...

    Společnost: EUROKLIQ s.r.o.

    Před 1 dnem: pracovniprilezitost.cz Uložit

  • 3.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    Pracovní místo u firmy Collegas s.r.o. Požadované vzdělání: ÚSV Další informace: Administrativa, Znalost práce na PC (Word, Excel, práce s Outlook a PowerPoint), samostatnost, kreativita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, loajalita, chuť pracovat v dynamickém ...

    Společnost: Collegas s.r.o.

    Před 9 dny: volnejflek.cz Uložit

  • 4.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    Požadujeme: odpovídající uchazeč musí mít praxi v realitní kanceláři nejméně 3 roky a jako asistentka cca 1 rok. ŘP sk. B, PC, znalost problematiky real. kanceláře! Nástup možný ihned

    Společnost: FI Holding,a.s.

    Před 3 dny: atraktivni-prace.cz Uložit

  • 5.

    Odborní asistenti v administrativě Asistent/ka

    Brno | 12000 Kč

    Náplň práce: " vyřizování emailové a běžné korespondence " organizace schůzek a péče o kalendář " připomínky různých aktivit " organizace pracovních cest " rezervace jízdenek, letenek a ubytování " vyhledáváním informací na internetu " příprava podkladů na jednání " vyřizování...

    Společnost: Crystal Caviar s.r.o.

    Před 5 dny: jobsik.cz Uložit

  • 6.

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

     ...Zkušenosti v bankovnictví a finančnictví výhodou. Minimálně rok praxe na obdobné pozici podmínkou. Volné místo odborní asistenti v administrativě pro lokalitu Brno. Nástup možný od: 01. 03. 2015 Směnovost: Jednosměnný provoz Zaměstnání na: Plný pracovní poměr 01. 03. 2015... 

    Společnost: Collegas s.r.o.

    Před 6 dny: nabidky-prace.cz Uložit

  • 7.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    Požadované dovednosti: Znalost jazyků - filipínština, angličtina, španělština, malajština, práce na PC. 3 roky praxe překlady a tlumočení. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

    Společnost: DXN INTERNATIONAL CZ s.r.o.

    Před 11 dnem: pracovniprilezitost.cz Uložit

  • 8.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě Asistent/ka

    Brno | Smluvní

    Náplň práce: " vyřizování emailové a běžné korespondence " organizace schůzek a péče o kalendář " připomínky různých aktivit " organizace pracovních cest " rezervace jízdenek, letenek a ubytování " vyhledáváním informací na internetu " příprava podkladů na...

    Společnost: New Wave Service s.r.o.

    Před 6 dny: nabidka-prace-online.cz Uložit

  • 9.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    NÁPLŇ PRÁCE: vyřizování emailové a běžné korespondence, organizace schůzek a péče o kalendář, připomínky různých aktivit, organizace pracovních cest, rezervace jízdenek, letenek a ubytování, vyhledáváním informací na internetu, příprava podkladů na jednání, vyřizování záležitostí...

    Společnost: New Wave Service s.r.o.

    Před 6 dny: atraktivni-prace.cz Uložit

  • 10.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    Vaše úkoly: -vedení evidence a objednávání kancelářských potřeb -péče o firemní návštěvy -nákup nepřímého materiálu a služeb - zpracování přehledů o cenách (Excel) Váš profil: - SŠ, VŠ (výhodou ekonomický směr) -dobrá znalost AJ nutná, NJ výhodou -Práce na PC na úrovni...

    Společnost: Bode-Panzer s.r.o.

    Před 9 dny: atraktivni-prace.cz Uložit

  • 11.
    Silver

    Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    Brno | Smluvní

    OZNÁMENÍ o vyhlášení výběrového řízení na pozici „referent/ka Odboru správy majetku - životní prostředí“ Tajemník Úřadu městské části města Brna, Brno-Kohoutovice, Bašného 71/36, 623 00 Brno, vy-hlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních...

    Společnost: Statutární město Brno

    Před 3 dny: atraktivni-prace.cz Uložit

  • 12.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě Asistent/ka - sekretář/ka

    Brno | 16000 - 25000 Kč

    Požadujeme: - účetní znalosti - vystavování faktur - velmi dobrá znalost účetního systému Pohoda nebo podobného výhodou - angličtina výhodou

    Společnost: LIFETECH s.r.o.

    Před 10 dny: pracovniprilezitost.cz Uložit

  • 13.

    Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    358011--Požadované dovednosti: Požadujeme znalost ukrajinského nebo ruského jazyka, znalost anglického jazyka, znalost práce na PC. Zájemci se dostaví ve dnech úterý a čtvrtek mezi 10,00 až 12,00 hodinou na kontaktní adresu Křižíkova 70, 612 00 Brno po telefonické domluvě...

    Společnost: SALDOR s.r.o.

    Před 21 dnem: jobsik.cz [+1] pracovniprilezitost.cz, jobsik.cz Uložit

  • 14.

    Administrativa, Brno - Odborní asistenti v administrativě

    Brno | Smluvní

    Administrativa, Znalost práce na PC (Word, Excel, práce s Outlook a PowerPoint), samostatnost, kreativita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, loajalita, chuť pracovat v dynamickém kolektivu. Zkušenosti v bankovnictví a finančnictví výhodou. Minimálně rok praxe na...

    Společnost: Collegas s.r.o.

    Před 9 dny: tip-prace.cz Uložit

  • 15.
    Silver

    Odborní asistenti v administrativě Asistentka ředitele

    Brno | 13000 - 20000 Kč

    Požadované dovednosti komunikativnost, příjemné vystupování, časovou flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, spolehlivost, pečlivost, znalost práce na PC, řidičský průkaz sk. odolnost vůči stresu Práce spočívá v plnění: administrativní činnost...

    Společnost: Infogold s.r.o.

    Před 21 dnem: pracovniprilezitost.cz Uložit

Freelance - Práce bez stálého pracovního úvazku, dočasné, vzdálené zaměstnání
Jejda ...Vypadá to, že už dlouho čekáte.
Prosím, klikněte zde aby znovu nahrát data.
joobleStateChecker