Výsledky vyhledávání: 52 pracovních nabídek

24000 - 27000 Kč

Ing. Renata Hettmerová, tel.: (***) ***-**** Baví Vás obchod, chcete podpořit úspěšný tým obchodníků? U nás jste správně a věříme, že se Vám bude líbit v rodinné atmosféře stabilní firmy, která je na trhu 33 let, je leadrem ve svém oboru a operuje na několika dalších trzích ...
Administrativní
Částečný úvazek
Plný úvazek

LAMA Plus s.r.o.

Brno
Před 16 dny

80000 Kč

První kontakt telefonicky. Upřesňující informace: Komunikační a prezentační dovednosti o Výborná angličtina (slovem i písmem) o Německý jazyk výhodou o Administrativní dovednosti o Spolehlivost o Sebevědomí o Odolnost vůči stresu o Pracovní znalost Microsoft Office, včetně...
Administrativní
Plný úvazek

Kyndryl Client Center, s.r.o.

Brno
Před 21 dnem

150000 Kč

První kontakt e-mailem. Tyto požadavky jsou vítány: - Komunikativní znalost anglického jazyka - Schopnost týmové práce - Zkušenost na obdobné pracovní pozici - Vynikající organizační a administrativní schopnosti - Zkušenosti z oblasti financí, IT nebo projektového řízení...
Administrativní
Plný úvazek

FNZ (EUROPE) DESIGNATED ACTIVITY COMPANY, odštěpný závod

Brno
Před 22 dny

50000 Kč

První kontakt e-mailem. • Řeší transakční technické dotazy týkající se provozu a údržby produktů • Diagnostika, odstraňování problémů, analýza a řešení problémů podpory • Vysoce koncový zákazník čelí přes telefon, chat a e-mail • Kaizen/provozní vylepšení • Vytvářet/aktualizovat...
Administrativní
Plný úvazek

Honeywell, spol. s r.o.

Brno
Před 6 dny

61000 Kč

První kontakt e-mailem. • Pokročilé řešení problémů: Poskytování odborné technické podpory pro složité technické problémy s hlubokými znalostmi a odbornými znalostmi. Spolupracujte se zákazníkem, abyste získali podrobné informace. • Odbornost na produkty a služby: Rozvíjejte...
Administrativní
Plný úvazek

Honeywell, spol. s r.o.

Brno
Před 6 dny

25280 - 37170 Kč

Bližší informace, stejně tak kontakt pro zaslání životopisu s přihláškou a požadovanými dokumenty najdete na v sekci Úřední deska, viz odkaz: Zaměstnanecké výhody: 3 dny zdravotního volna, možnost home office, stravování, ošatné, sociální fond Zájem o
Administrativní
Plný úvazek
Práce z domova

Statutární město Brno

Brno
Před 12 dny

19700 Kč

Popis pracovní nabídky Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Vhodné pro Cizince. Směnnost Jednosměnný provoz Pracovní období od 15.8.2023
Administrativní
Plný úvazek
Směnný provoz
1 směna

VEAN CZECH s.r.o.

Brno
Před 23 dny
  Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Administrativní
Plný úvazek

VEAN CZECH s.r.o.

Brno
Před 14 hodinami

35000 Kč

Znalost turečtiny na úrovni rodilého mluvčího. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Administrativní
Plný úvazek

Tricentis CZ s.r.o.

Brno
před měsícem

30000 Kč

První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Požadované dovednosti: znalost zákoníku práce, znalost práce na PC, předchozí administrativní činnost výhodou Poznámka k volnému místu: Jedná se o samostatnou ekonomickou a administrativní činnost. Zpracování dokumentace ...
Administrativní
Plný úvazek

Ministerstvo obrany

Brno
před měsícem

19700 Kč

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Společnost VEAN CZECH s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici Odborní asistenti v administrativě.
Administrativní

VEAN CZECH s.r.o.

Brno
2 dvěma měsíci

35000 Kč

  První kontakt e-mailem. Požadujeme ukončené alespoň středoškolské vzdělání. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Administrativní
Plný úvazek

Tricentis CZ s.r.o.

Brno
2 dvěma měsíci

70000 Kč

První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: Středoškolské vzdělání a vyšší, Business analysis, Software Engineer, Výborná znalost Angličtiny, znalost SAP H4 HANA, Power Query je výhodou. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 3 dny placeného zdravotního...
Administrativní
Plný úvazek

Atlas Copco Services s.r.o.

Brno
2 dvěma měsíci

33000 - 43000 Kč

  Řízení podřízených zaměstnanců kontaktního centra, zpětná vazba, hodnocení, odměňování Týden dovolené navíc, stravenky, kafeterie Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Administrativní
Plný úvazek

Teleperformance CZ, a.s.

Brno
2 dvěma měsíci

19700 Kč

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Požadujeme: minimální požadované vzdělání: Základní + praktická škola Nabízíme: mzda (plat): 19 700 Kč typ pracovního úvazku: HPP směny: jednosměnný provoz datum nástupu: 15. 08. 2023 Další důležité ...
Administrativní
HPP
Směnný provoz
1 směna

VEAN CZECH s.r.o.

Brno
2 dvěma měsíci

25000 Kč

První kontakt e-mailem. Tyto požadavky jsou vítány: o Anglický jazyk na pokročilé úrovni o Univerzitní vzdělání o Zkušenosti v oblasti financí, IT anebo project management preferované, ale ne nutné o Spolehlivost a schopnost převzít iniciativu o Analytické...
Administrativní
Částečný úvazek
VPP
Směnný provoz
Flexibilní pracovní doba

FNZ (UK) Ltd - Czech Branch, odštěpný závod

Brno
Před 8 dny

23390 - 34370 Kč

Bližší informace, stejně tak kontakt pro zaslání životopisu s přihláškou a požadovanými dokumenty najdete na v sekci Úřední deska, viz odkaz: Zaměstnanecké výhody: 3 dny zdravotního volna, možnost home office, stravování, ošatné, sociální fond Požadujeme: ...
Administrativní
HPP
Práce z domova
Směnný provoz
1 směna

Statutární město Brno

Brno
Před 15 dny

21710 - 31820 Kč

Nutnost podat přihlášku do výběrového řízení. Výběrové řízení je vyvěšeno na úřední desce Úřadu městské části Brno-střed ( PRACOVNÍ NÁPLŇ: Zajišťuje komplexní výkon matriční agendy zvláštní matriky vedené ÚMČ města Brna, Brno-střed pro celé území České republiky....
Administrativní
Letní sezona
HPP
Práce na horách
Směnný provoz
1 směna

Statutární město Brno

Brno
Před 13 dny

19000 Kč

Popis pracovní pozice: Společnost Nej.cz s.r.o., poskytovatel služeb elektronických komunikací v rámci celé ČR, vypisuje výběrové řízení na pozici: Operátor zákaznického centra Místo výkonu práce: " Kubíčkova 1115/8, 635 00 Brno-Bystrc Náplň práce: " stanete...
Administrativní
HPP
Práce z domova
Nočna směna
Odpoledne směna
Směnný provoz
Flexibilní pracovní doba

Nej.cz s.r.o.

Brno
Před 29 dny

30000 Kč

Běžná administrativní agenda společnosti (pošta, emaily, telefonáty, smlouvy, pokladna, rezervace hotelů, letenek, služební cesty, individuální úkoly, ...) NUTNÁ ZNALOST ČEŠTINY, ANGLIČTINY A RUŠTINY NA POKROČILÉ ÚROVNI - V PÍSEMNÉ I MLUVENÉ FORMĚ! Překlady dokumentů ...
Administrativní
HPP
Směnný provoz
Flexibilní pracovní doba

MIRAI INTEX s.r.o.

Brno
před měsícem